بهترین رم کامپیوتر کروشیال
نوشته شده توسط : ali

بهترین رم کامپیوتر کروشیال

 

 رم کامپیوتر یک ابزار ذخیره سازی است که از خانواده solid state storage ها است .  RAM‌ معمولا از توانی الکتریکی گذرگاه PCI استفاده میکند ، به همین دلیل قرار گرفتن آن بر روی یک شیار PCI فقط جهت تغذیه الکتریکی و شارژ باتری می باشد و هیچ تبادل اطلاعاتی از طریق گذگاه PCI‌ انجام نمیشود . گیگابایت بهترین مکان را برای کارت در داخل کیس انتخاب کرده است . در سیستم های جدید شیارهای PCI اکثر مادربردها توسط یک یا دو کارت پر شده و سایر شیار ها خالی می ماند در صورتی که این کارت را طوری طراحی می‌نمود تا مستقیما از منبع تغذیه متصل شود باید مکانی برای قرار گرفتن آن نیز در داخل کیس یافته و RAM در شکل اندازه مکان فوق طراحی میشد که این خود هزینه نهایی ابزار ذخیره سازی ارزان قیمت را افزایش میدهد . در هر صورت تغذیه کارت توسط مادربرد گزینه مناسبی می باشد . رم کامپیوتر در برند های مختلفی در بازار عرضه شده است . یکی از معروفترین برندهای رم کامپیوتر ، برند کروشیال میباشد . در این مطلب سعی داریم علاوه بر پر فروش ترین رم های کامپیوتر کروشیال ، به تشریح بهترین رم کامپیوتر کروشیال و ارزان ترین رم کامپیوتر کروشیال بپردازیم .

 

 


رم کامپیوتر کروشیال 8GB DDR4 2133
 

Crucial 8GB DDR4-2133 Ram

 

رم کامپیوتر -آی تی قیمت درباره  رم لب تاپ برای شما توضیح میدهد :  RAMیکی از انواع حافظه ها و البته پر کاربردترین آنهاست. RAM مخفف اصطلاحRandom Access Memory یا حافظه با دستیابی تصادفی بوده و حافظه‌ای قابل خواندن و نوشتن می‌باشد. رم همان حافظه اصلی سیستم میباشد. این حافظه به ‌صورت غیرمستقیم در اختیار User قرار می گیرد .قاعدتا اطلاعات و داده‌های مربوط به هر برنامه‌ای که می‌خواهد اجرا شود، روی RAM قرار می‌گیرد. دلیل انجام این عمل ایجاد تعادل بین سرعت CPU و دیسک سخت می‌باشد. از آنجایی که سرعت CPUها بسیار زیاد است و سرعت دیسکهای سخت نسبت به آنها پایین می‌باشد، RAM می‌تواند با قرارگیری بین این دو یک تعادل سرعت ایجاد نماید. بنابراین مقدارRAM در مواقعی که کاربر نیاز به اجرای چندین برنامه به طور همزمان را دارد و یا از برنامه‌های پر حجم استفاده می‌کند تأثیر به سزایی در سرعت کامپیوتر خواهد داشت.

 

مشخصات فنی رم کامپیوتر کروشیال 8GB DDR3-2133

 

 Part : CT8G4DFD8213
Crucial Ram Type: 288-pin DIMM
Speed: DDR4-2133
Size: 8GB (1 x 8GB)
CAS Latency: 15
Voltage: 1.2V


رم کامپیوتر کروشیال 4GB DDR3 1600
 

Crucial 4GB DDR3 1600 PC Ram

 

قطعات کامپیوتر - آی تی قیمت در مورد رم کامپیوتر کروشیال برای شما توضیح میدهد : وظیفه رم حفظ داده‌ها به صورت موقت است طوری که داده‌های ذخیره شده ‌روی آن پاک می‌شود. رم موجب می شود که سیستم با سرعت بالا به داده‌های مورد نیاز دسترسی داشته باشد رم نقش مهمی بر سرعت عملکرد سیستم دارد.

 

 

مشخصات فنی رم کامپیوتر کروشیال 4GB DDR3 1600

 

 نوع حافظه  :  DDR3
حجم حافظه ( Gb )  :   4
سرعت کارکرد ( MHz )   : 1600
CL :  11

 

لیست قیمت رم کامپیوتر کروشیال

قیمت رم کامپیوتر Crucial

 

بهترین رم کامپیوتر کروشیال ، پرفروش ترین رم کامپیوتر کروشیال ، ارزان ترین رم کامپیوتر کروشیال





:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: